Success • Success is een goede voorbereiding op verdere studies. • De vrijwel academische thema’s en vaardigheden zorgen voor uitdagende leerstof voor de leerlingen. • De leerlingen worden gestimuleerd om zelfstandige studenten te worden. • ‘Mind the trap’- kaders behoeden de leerlingen voor veel gemaakte fouten. • ‘Check it out’ en ‘Work it out’- kaders zorgen ervoor dat de leerlingen niet alleen de vaardigheden, maar ook de grammatica beheersen. Voor de leerkracht: • Een handige handleiding • Digibord software • Uitgebreid aanbod aan test- en evaluatiemateriaal op de test master cd-rom AudiO CD DVD-ROM IWB DVD-ROM eBOOK RESOURCES Auteurs: Stuart McKinlay en Bob Hastings Wilt u extra aandacht besteden aan lezen? Pearson heeft Penguin Readers voor elk level Engels beschikbaar. Bij lesmethode Success raden we het boek ‘Northanger Abbey’ en andere level 6 Readers aan. Vraag uw consultant voor meer informatie en kijk op www.penguinreaders.com voor een compleet overzicht en werkblaadjes. Intermediate Students’ Book (with CD-ROM) Students’ Book Hardcover Workbook (with Audio CD) Teacher’s Book (with Test Master Multi-ROM) Class Audio CD Testing & Evaluation Book Success Digital (Active Teach) 978 1 405 85193 0 978 1 408 28456 8 978 0 582 85559 5 978 1 405 86510 4 978 0 582 85555 7 978 0 582 85392 8 978 1 408 21821 1 ISBN informatie van lagere niveaus beschikbaar op aanvraag. Upper intermediate 978 1 405 85194 7 978 1 408 28457 5 978 0 582 85566 3 978 1 405 86511 1 978 0 582 85562 5 978 0 582 85407 9 978 1 408 21823 5 Success advanced 978 0 582 85295 2 978 1 408 28455 1 978 0 582 85574 8 978 0 582 85573 1 978 0 582 85570 0 978 0 582 85297 6 - • ‘Use your brain’- kaders geven extra tips voor de verschillende vaardigheden en helpen met examenvoorbereiding. 10 www.pearsonELT.com/success GESCHIKT VOOR ASO BOVENBOUW Pagina 9

Pagina 11

Voor PDF's, online catalogi en mailings zie het Online Touch CMS systeem. Met de mogelijkheid voor een e-commerce shop in uw reclamefolders.

ELT_Vlaanderen brochure Lees publicatie 20Home


You need flash player to view this online publication